2006-07-30

Fotograferna & bildbloggen

Här är några av de fotografer som har dokumenterat stora delar av Möllevångsfestivalen. Efterhand som de hinner bearbeta bilder kommer material att läggas ut på bloggen.
Det är också tänkt att det ska bli en bok om folkfesten och också en film, det kommer att ta ett tag att fixa, men nu vet ni vad ni ska ge bort till julen, visst!?

Samtliga bilder som har lagts ut här under lördagen är tagna av mig, M Olsson. Två digitalkameror har jag avverkat och även systemkameran har fått göra sitt, men mer kommer som sagt här på bloggen framöver, och med större bredd, så kika in då och då!
Bilderna får ej användas för kommersiellt bruk. Respektive artist får använda bilder med min byline till sina hemsidor, artistpresentationer odyl. Vem som helst får ladda ner och använda med sunt förnuft, dvs inte i några kränkande sammanhang.

Har du bilder att dela med dig av? Läs reglerna för publicering och skicka in till mollevangsfestivalen@hotmail.com så lägger jag upp efterhand.

Jag har inte haft någon möjlighet att ta namn under fotograferingen, så om du vet mer än jag så kommentera gärna under respektive inlägg – på ett snällt sätt.

I stort sett har jag frågat om folk vill vara med på bild, men om det är någon som ändå misstycker: mejla så tar jag bort bilden.

Inga kommentarer: